lördag 1 september 2012

Äntligen.....

Fredrik skriver:

I går träffades vi äntligen. Hon skulle plocka upp mig på flygplatsen, och där stod hon nu vid bagagebandet vacker och otroligt sexig i sin lite för korta klänning i förhållande till vädret och en svart kofta. Vi kysstes så ömt, mina händer om hennes söta ansikte. "Jag har saknat dig", sa jag. Hon tog min hand och drog mig snabbt genom de roterande dörrarna ut till parkeringen där vi hoppade in i hennes bil. I bilen blev det heta kyssar....så länge sedan, sån åtrå i luften. "Jag har en liten överaskning till dig" viskade min Anna samtidigt som hon slickade lite på min örsnibb.....vilket hon vet gör mig galen. Samtidigt tog hon min hand och lade den på hennes lena lår ovanför stayupsen. Hon förde handen uppåt och jag kände att hon inte hade några trosor. "Smek mig våt", sa hon samtidigt som hon startade bilen och körde iväg.

Jag var hård redan från flygplatsen då jag såg henne först, men nu kändes jeansen på tok för trånga. Inte blev det bättre av att Annas hand nu smekte utanpå dem. "Vart ska vi?", hon hade svängt av på en liten skogsväg. "Kan inte vänta, måste få dig nu!", hon log snett och jag såg i hennes ögon att hon var rejält upphetsad. Hennes fitta var nu så våt och jag stoppade in två fingrar långt in samtidigt som hon körde. Bara 50 m in på bilvägen fanns en parkeringsficka, bilen stannade med ett knyck och vi nästan sprang ur bilen. Anna gick inte långt, hon ställde sig bara med händerna mot bilen och putade med sin sexiga lena stjärt. Jag gick ner på knä, drog upp hennes kjol och förde min tunga mellan hennes skinkor. Finns ingen som stönar som Anna....slickade lite där det är förbjudet, för att nå hennes nu svullna fitta. "TA MIG!", sa hon lite för högt....tänk om nån hörde oss. Knäppte upp jeansen och tog ut min hårda kåta kuk.

Höll hennes händer som var lutade mot bilen och höll de hårt när jag stötte in i henne. Åhhhh, veckor av åtrå och längtan....hon är så skön. Kände på en gång att jag inte skulle kunna hålla på länge. Tog henne allt hårdare, fortare. Våra stön var på tok för höga för att vara utomhus, men vi var för kåta för att bry oss. Knullade henne som ett vilddjur, aldrig velat mer. Sprutade hennes kåta fitta full av sperma, trodde min kropp aldrig skulle sluta rycka. När jag var klar gick jag ner på knä igen och slickade min Anna, brydde mig inte om att min sperma blandades med smaken av fittsaft. Hon nästan skrek när hon kom.....och jag som lugnat mig lite blev på riktigt orolig att nån skulle komma på oss.

Välkommen till mig älskling sa hon när vi hoppade in i bilen och körde iväg.......

Nån som skulle vilja se hur det ser ut när vi älskar? - skriv gärna till oss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar