lördag 11 augusti 2012

En chat.....

Fredrik skriver:

Vi hade smsat under dagen....vi visste båda att i kväll skulle vi ha det skönt, återigen släppa fantasierna fria. Hon är bara så långt ifrån mig.....Jag tog en löptur, då jag inte klarade att vänta på att hon skulle komma hem. Väl hemma efter en mil i alldeles för högt tempo tog jag en skön dusch och smekte mig själv lite, fan vad jag saknade henne. Bara med handduken på mig satte jag mig i soffan med laptopen, tänkte hitta några härliga erotiska clip som vi kunde titta tillsammans på. Bara tanken på att hon snart skulle dyka upp på msn, gjorde mig upphetsad. Vi använde nästan bara msn till underbara stunder, på nåt sätt lättare att chatta om erotik än på telefon. Letade några clip som vi inte sett tidigare. Vi gillade nog båda framför allt lite mysigare clip, men när vi gjort varandra upphetsade, suddades oftast våra gränser ut och vi kunde njuta av mer råare scener. Kände en uns av dåligt samvete....att jag satt här och planerade, smidde planer, för jag ville verkligen få henne upphetsad, kåt. Få höra henne stöna och njuta. Veta att hon såg samma som jag......och som jag ville delta i de scener vi såg.

Då blippade det till i msn, hon var hemma. Vi pratade lite om jobbet och så....ett nytt uns dåligt samvete då jag hela tiden smekte mig själv, men ville ha sex, få njuta, eller framför allt få henne att njuta.

- Du.....
   Jag ska vara ärlig, jag sitter bara här i min handduk, nyduschad, saknar dig, din kropp
   Och, ja, jag är lite hård. Har tittat på lite, du vet.....

- mmmmm, så vad hade du tänkt dig?

- Vill ha en skön stund, fantisera med dig. Så vad säger du?

- Gärna ;-), svarade hon på sitt så alltid självklara härliga sätt
  Så vad är det du tittat på?
  Visade henne ett clip av ett par som verkligen njöt av varandra

clipet som vi smekte oss till......

- Jag skulle gärna ligga där bredvid med dig och älska, titta på dem när de har det skönt bredvid oss.
  höra deras stön, känna deras dofter när de tar varandra och njuter


- Jag med ;)

Efter vi tittat ett tag frågade jag:
- Bara ligga där bredvid och älska du och jag?....och om han plötligt stod där bredvid dig med sin hårda kåta kuk?

- Då skulle jag suga av honom, suga honom och låta hans kladdiga sperma spruta in i min mun

- Åhhhh, vad du gör mig kåt, skrev jag med min ena hand, den andra runt min hårda lem. Jag var så kåt nu, laddat för detta så länge.

Ringde upp henne och hörde på en gång att även min Anna var kåt. Hon stönade så skönt i telefonenen. Kom lite på en gång....men höll igen. Smekte ut det lilla av min kladdiga sperma som kommit på min mage.....

- Du skulle få ta henne med, skulle vilja se din kuk ta hennes sköna fitta, sa hon hest....

våra stön blev allt högre och vi kom nästan samtidigt..........

1 kommentar:

  1. Underbar chat och härligt clip...ser fram emot fler inlägg ;)

    SvaraRadera